2. Sa Intrebam Numele - Expresii si Formule de Prezentare in Limba Engleza (audio si text)- Gratuit Online Propozitii si Fraze Uzuale / de Baza pentru Incepatori, Copii fara Profesor







Să facem cunoștință (Meeting people):
What is your name? = Cum te cheamă? Care este numele tău? Cum te numești?
My name is Ann. = Mă numesc Ana. Mă cheamă Ana. Numele meu este Ana.
I'm Ann. = Eu sunt Ana.
And you are...? = Şi tu cine eşti?
(Very) Nice to meet you. = Imi pare bine să te cunosc. Încântat de cunoștință.
Pleased to meet you. = E o placere să vă cunosc.
The pleasure is mine. = Plăcerea este a mea.
Tell me more about you. = Spune-mi mai multe despre tine.
I'd like to meet you. = Mi-ar plăcea să te (cunosc) intalnesc.
I'd like to know you better. = Mi-ar plăcea să te cunosc mai bine.

Gramatica Lectiei

Dialogul Lectiei







Mai nouă Mai veche