Restaurant pt2 , Trecut - Cheia Exercitiilor , Lectia 8



4.1.
Past Tense: I heard

4.2.
a) When I __was__(be) little, I __wished__(wish) to become a doctor.
b) People say the president _came_ (come) into our city last week.
c) She __went__ (go) to school this morning, but she's not home yet.
d) My sister _ spent_ (spend) last week at her friend.
e) Our teacher __told_(tell) us we are his most intelligent students.








4.3.
a) Mama a plecat la cumpărături. Se va întoarce peste o oră.
Mom went to shopping. She'll be back in an hour.
b) Rachel a fost în Italia la bunicii ei. Ne-a scris în fiecare zi.
Rachel went to Italy to her grandparents. She wrote us everyday.
c) Mi-a fost foarte frică de examenul acesta, dar profesorul mi-a dat notă mare.
I was very afraid of this exam, but the teacher gave me a good grade.




4.4.
Ieri am fost la restaurant cu prietena mea și am comandat o supă, o salată și ceva tort. Mâncarea a fost delicioasă și chelnerul a fost foarte politicos. Voi merge acolo weekend-ul care vine să mănânc pizza. Vino cu mine, poate îți va plăcea și ție. Îți garantez că vei fi absolut încântat de locul acela.




Dialog si Vocabular

Gramatica





Mai nouă Mai veche