Muzica pt2 Cheia Exercitiilor - Lectia 9 Forma Negativa si Interogativa in Engleza



4.1. are you doing (interogativ), I didn't know (negativ), do you have (interogativ), are you (interogativ), I don't have (negativ)

4.2.
a) _Did_ you __know_ (know) they're separated? (Trecut)
b) _Were_ they happy about it? (Trecut)
c) I _don't_ find my notebook. (Prezent – Negativ)
d) She _can't/cannot_ play the piano. (Prezent – Negativ)
e) _Won't_ she _come_ (come) with us to Venice? (Viitor – Negativ)





4.3.
a) Nu am ştiut că a plecat acasă cu el.
We didn't know she left home with him.
b) Nu au fost toți colegii noştri acolo?
Weren't all our classmates there?
c) Veți putea veni mâine la ora 12/prânz?
Will you be able to come tomorrow at 12/noon?

4.4.
- Cum s-a întâmplat? Erai rănită în momentul acela? Nu pot să înțeleg de ce nu ai făcut dreapta sau stânga. Puteai să eviți accidentul ăsta.
- Nu am știut ce să fac. M-am speriat văzând mașina aceea venind spre mine și nu am putut să mă mai mișc.




Dialog si Vocabular

Gramatica





Mai nouă Mai veche