Cheia Exercitiilor Lectia 3 Numeralul Ordinal si Cardinal Engleza



4.1.
the 7th – num. ordinal; three – num. cardinal; two – num. cardinal; two – num. cardinal

4.2.
a) Summer is the _second_ season in my preferences. I like spring better.
b) I have __two__ tests on Thursday.
c) Wednesday is the __third_ day of the week, and Friday is the _fifth_.
d) My birthday is in the sixth month of the year, that is _June_.
e) The _first_ month of the winter is _December_.




4.3.
a) Este înnorat. Nu vreau să plouă.
It's cloudy. I don't want to rain.
b) Vara este caniculă, dar în Iunie este călduț.
In the summer there is canicula, but in June it's warm.
c) Duminică 10 dintre colegii mei se întâlnesc în fața școlii.
Sunday ten of my classmates meet in front of the school.

4.4.
Anotimpul meu preferat este primăvara. Sunt născută în martie, și sora mea la fel. Fratele meu e nascut pe 9 mai. Toti trei iubim acest anotimp. Este călduț și senin. Dar mama adoră iarna. Ei îi place Crăciunul și zăpada, și colindele pe care le cântă oamenii în această perioadă. Mie îmi plac prima și a doua zi de Crăciun, când suntem toți acasă. A treia zi oamenii se duc la muncă.




Dialog si Vocabular


Gramatica





Mai nouă Mai veche