Cheia Exercitiilor Lectia 2 Verbul Engleza Indicativ Prezent



4.1.
want (I, sg), laughs (III, sg), want (II, sg) like (I, sg), can (I, sg), enjoy (I, sg), spend (I, sg), like (II, sg), laugh (III, pl), like (III, sg), like (I, sg), love (I, sg), know (II, sg), need (I, pl), take (care) (II, pl), do (II, sg), have (II, sg)

4.2.
I'm (I am); I'm (I am); I'm (I am); I'm (I am); he's (he is); he's (he is);

4.3.
a) My mother __hates_ (hate) cleaning after us.
b) They __love_(love) playing volleyball. It's tennis they __hate_(hate).
c) I _want_(want) to be a doctor, but my brother __says__(say) I don't try enough.
d) She __knows__(know) you __like_(like) cooking
e) How old __is__ your sister? She __is__ in college, right?




4.4.
a) Fratele meu vrea să cunoască o fată de 17 ani. El are 18.
My brother wants to meet a 17-year-old girl. He is 18.
b) Dan citeşte reviste sport. El joacă fotbal în echipa şcolii.
Dan reads sports magazines. He plays football in the schools' team.
c) Vreau să ştiu ce mai faci. Eşti bine?
I want to know how you're doing. Are you all right?
d) Mă numesc Jessica, am 20 de ani şi ador îngheţata şi literatura.
My name is Jessica, I'm 20 years old and I love ice cream and literature.
e) Mama se uită la meci. Îi place Chivu.
Mom watches the match. She likes Chivu.

4.5.
Mă numesc Mihaela Am 25 de ani şi sunt scriitoare. Îmi place muzica pop și citesc cărți de-ale altor scriitori faimoși. Și eu sper să devin faimoasă într-o zi. Conduc echipa de editare (scriere) a unei reviste cunoscute; citesc și corectez articolele înainte de a le publica. Sora mea lucrează cu mine și scrie despre sport în cadrul școlilor și liceelor.



Dialog si Vocabular

Exprimarea Varstei

Gramatica





Mai nouă Mai veche