Substantivul Comun si Propriu - Exercitii de Verificare Cunostinte si Teste Gramatica Engleza Gratuit Online pentru Incepatori, Copii, Scolari, Studenti


4.1. Găsiţi în fragment substantivele proprii şi specificaţi genul lor.


4.2. Completaţi spaţiile libere :


a) My cousin likes to read _________ and ____________.

b) A ___________ took your Economics notebook. She is pretty, tall and she's got blond ________.

c) My ____________ lives at the countryside. He needs to buy a pair of _________(ox).

d) Meet my _______________, Mary. She married my brother, Tom.

e) __________ and me are best friends. We will go to _____________ this week.


4.3. Traduceţi în engleză frazele (Utilizaţi dicţionarul acolo unde este nevoie):


a) Pe mama o cheamă Paula, iar pe tata – Dan.

b) Sora mea iubește excursiile. Acum vrea să plece în Egipt.



c) Bucureștiul are cele mai bune facultăți. Cred ca am să merg să studiez acolo.

4.4. Traduceţi în limba română textul (Utilizaţi dicţionarul acolo unde este nevoie):

My name is Dan. I'd like to go visit the UK one day. My uncle lives there, in a city named Manchester. I love their football team and famous players such as Michael Owen, Nemanja Vidič, Federico Macheda or Javier Hernández. My cousin is waiting for me every summer, but until now my parents didn't let me go.


Mai nouă Mai veche