Fraza Engleza Forma negativa - Exercitii de Verificare Cunostinte si Teste Gramatica Engleza Gratuit Online pentru Incepatori, Copii, Scolari, Studenti


4.1. Găsiţi în fragment verbele la forma negativă şi interogativă.


4.2. Completaţi spaţiile libere :

a) ______ you ___________(know) they're separated? (Trecut)

b) _______ they happy about it? (Trecut)

c) I ________ find my notebook. (Prezent – Negativ)

d) She ________ play the piano. (Prezent – Negativ)

e) __________ she _______ (come) with us to Venice? (Viitor – Negativ)


4.3. Traduceţi în engleză frazele (Utilizaţi dicţionarul acolo unde este nevoie):

a) Nu am ştiut că a plecat acasă cu el.

b) Nu au fost toți colegii noştri acolo?

c) Veți putea veni mâine la ora 12/prânz?


4.4. Traduceţi în limba română textul (Utilizaţi dicţionarul acolo unde este nevoie):


- How did it happen? Were you hurt at that moment? I can't understand why didn't you make right or left. You could avoid this accident.
- I didn't know what to do. I got scared seeing that car coming towards me and I couldn't move anymore.


Mai nouă Mai veche