Rezolvare "1. Alcătuiți fraze cu următoarele cuvinte și redați traducerea lor (30 puncte):" Teste Autoevaluare Egleza Gratuit Online - Solutii Exercitii de Testare, Verificare Cunostinte si Competente Lingvistice, Gramatica Limba Engleza pt Incepatori, Copii, Intermediari, Studenti, Avansati



1. I met Ann; we had a quick chat and a coffee. (M-am întâlnit cu Ann; am purtat o mică discuţie la o cafea.)

2. Enjoy your breakfast! (Mic dejun plăcut.)

3. Cheer up, Sarah! You made it! (Capul sus, Sarah! Ai reușit!)

4. My grandmother's cat has born 3 kittens last week. (Pisica bunicii mele a născut trei pisoi săptămâna trecută.)

5. Statistics confirm the president's idea. (Statisticile confirmă ideea președintelui.)

6. Could you lend me your phone for 5 minutes, please? (Îmi împrumuți, te rog, telefonul tău cinci minute?)

7. No one could actually know all the royal properties. (Nimeni nu ar putea ști cu exactitate toate proprietățile regale.)

8. I passed by to say ”Hello!”. (Sunt în trecere, am vrut să vă salut.)


9. Your brother is very keen in photography. He is a professional already. (Fratele tău e pasionat de fotografie. E deja profesionist.)

10. Our class will need two more desks as we have new colleagues. (Vom avea nevoie de încă două pupitre în clasă pentru că avem colegi noi.)

11. Red is my favorite colour. It is yellow that I don't like. (Roșu e culoarea mea preferată. Galbenul nu îmi place.)

12. He went to the seaside to take diving classes. He will get a job in this field. (A plecat la mare să urmeze cursuri de scufundări. Se va angaja în acest domeniu.)

13. My niece has some weight issues but the latest treatment seems to work. (Nepoata mea are câteva probleme cu greutatea dar ultimul tratament pare să dea roade.)

14. I could use a fresh orange juice. (Mi-ar prinde bine un suc de portocale proaspete.)

15. It's blizzard outside. Where are you going? (E viscol afară.Unde pleci?)

Mai nouă Mai veche