15. Interviu Job / Loc de Munca - Intrebari si Raspunsuri - Expresii Engleza de Baza / Propozitii Utile cu Pronuntie Audio - Invata Comunicarea, Scrierea, Citirea Limbii Engleze Gratuit Online

La interviu pentru un loc de muncă (During the interview for a job):

We have read your resume. = Am citit CV-ul dvs.

We were very impressed with your skills. = Am fost foarte impresionaţi de aptitudinile dvs.

What position/job did you apply for? = Pentru ce post aţi aplicat?

I applied for the Manager position. = Am aplicat pentru postul de Manager.

What experience do you have in this field? = Ce experienţă aveţi în domeniu?

I worked as a Manager for 5 years in a multinational company, being responsible for the activity of a team of 10 people. = Am lucrat ca Manager timp de 5 ani într-o companie multinaţională, fiind responsabil pentru activitatea unei echipe de 10 oameni.

Are you qualified for this position? = Sunteţi calificat pentru acest post?

Certainly, I have a few degrees and certificates that attest my qualification. = Bineînţeles, am câteva diplome şi certificate care îmi atestă calificarea.

What qualifications do you have? = Ce calificări aveţi?

I'm qualified in European Affairs. = Sunt calificat în Afaceri Europene.


Mai nouă Mai veche