Pasiuni si Hobby-uri , Expresii in Limba Engleza- Gratuit Online Propozitii si Fraze Uzuale / de Baza pentru Incepatori, Copii fara Profesor



I'm very good at football. = Sunt foarte bun la fotbal.
I like reading. = Îmi place să citesc.
I'm keen in writing poems. = Îmi place foarte mult să scriu poezii.
I dislike/hate writing news articles. = Nu îmi place/Urăsc să scriu articole de știri.
I love listening to music. = Ador să ascult muzică.
I wish to qualify into professional dancing. = Îmi doresc să mă calific la dans profesionist.
I'm crazy about making music. = Îmi place la nebunie să fac/compun muzică.



Singing is my passion. I hope to succeed into it. = Cântatul e pasiunea mea. Sper să reușesc în asta.
I hope to make a career in ballet. = Sper să fac o carieră în balet.
I work/train very hard for this sport. = Muncesc/Mă antrenez foarte mult pentru acest sport.
I try very hard to perform/act like a professional. = Încerc foarte mult să joc (teatru/în filme) ca un profesionist.



Fishing relaxes me. = Pescuitul mă relaxează.
What do you think about it? = Ce părere ai?
Hear me out! = Ascultă-mă.



Dialog si Vocabular

Gramatica





Mai nouă Mai veche