Expresii utile pentru a Prezenta Membrii Familiei Gratuit Online Propozitii si Fraze Uzuale / de Baza pentru Incepatori, Copii fara Profesor



He is my brother. = El este fratele meu.
He is my father/dad. = El este tatăl meu.
He is my son. = El este fiul meu.
I've got a brother/son. = Am un frate/fiu.
He is my cousin. = El este verișorul meu.
He is my uncle. = El este unchiul meu.
He's my brother-in-law. = El este cumnatul meu.
He is my nephew. = El este nepotul meu.
He is my grandfather. = El este bunicul meu.
He is my grandson. = El este nepotul meu.
He is my son-in-law. = El este ginerele meu.






În traducere, cuvintele nepot și nepoată apar de două ori, însă corespondentele lor din limba engleză nu sunt sinonime. ”Niece” și ”nephew” desemnează nepoții după soră, frate sau verișor; pe când ”grandson” și ”grand daughter” sunt nepoții după bunic. Atunci când genul nu este specificat, se poate utiliza termenul general de ”grandchild – grandchildren”.

Când facem prezentări folosim verbul ”to be”: ”Ea este Dana, sora mea.” - ”She is Dana, my sister.”
În schimb, când facem o afirmație sau când povestim ceva despre familia noastră, folosim structura ”to have got” ca echivalent al verbului ”a avea”: ”Am o soră” - ”I've got a sister”; ”She's got a brother.”

”Cousin” are aceeaşi formă şi pentru masculin, şi pentru feminin.





She is my sister. = Ea este sora mea.
She is my mother/mom. = Ea este mama mea.
She is my daughter. = Ea este fiica mea.
I've got a sister/daughter. = Am o soră/fiică.
She is my cousin. = Ea este verișoara mea.
She is my aunt. = Ea este mătușa mea.
She is my sister in law. = Ea este cumnata mea.
She is my niece. = Ea este nepoata mea.
She is my grandmother. = Ea este bunica mea.
She is my grand daughter. = Ea este nepoata mea.
She is my daughter-in-law. = Ea este nora mea.



Dialog si Vocabular

Gramatica





Mai nouă Mai veche