Descriere / Prezentare Trasaturi Fizice in Engleza - Expresii- Gratuit Online Propozitii si Fraze Uzuale / de Baza pentru Incepatori, Copii fara Profesor








How do you look like? = Cum arăți?
How are you built? = Ce fel de construcție ai?
I'm athletic. = Am o construcţie atletică.
He is fat/overweight. = Este gras.
She is skinny/thin. = Ea este slabă.
What's your weight? = Ce greutate ai?
I weigh 55kg = Am 55 kg.
I'm tall. = Sunt înalt.
I'm short. = Sunt scund/mic de statură.
How tall are you? = Cât de înalt ești?/Ce înălțime ai?
I'm 1.67 tall. = Am 1,67 înălţime.
I've got green/brown/dark/blue eyes. = Am ochii verzi/căprui/negri/albaștri.
I've got big/small eyes/nose/mouth. = Am ochii/gura/nasul mari/mici.
I've got blond/red/brown/dark hair. = Am părul blond/roșcat/castaniu/brunet.
I've got short/long hair. = Am părul scurt/lung.
He's got stong arms. = Are mâini puternice.


Gramatica Lectiei

Dialogul Lectiei







Mai nouă Mai veche