Sa Intrebam - Exprimam Profesia / Preferintele / Zodia in Limba Engleza- Gratuit Online Propozitii si Fraze Uzuale / de Baza pentru Incepatori, Copii fara Profesor







Expresii si Formulari utile pentru a Afla / Prezenta Job-ul (Ocupatia), Placerile-Neplacerile, Zodia
What do you do (for a living)? = Cu ce te ocupi?
I teach. I'm a teacher. = Predau. Sunt profesor.
I'm a student. = Sunt elev/student.
I save lives. I'm a doctor. = Salvez vieți. Sunt doctor.
I like listening to music and dancing. = Îmi place să ascult muzică și să dansez.
I like reading. = Îmi place să citesc.
I like sports – especially football and tennis. = Îmi place sportul – în special/mai ales fotbal și tenis.
I like fishing. = Îmi place să pescuiesc.
I love cooking. = Ador să gătesc.
I hate sports. = Nu-mi place sportul. Urăsc sportul.
I'm Pisces. = Sunt Peşti.
I'm Virgo. = Sunt Fecioară.
I'm Libra / Aries/Leo/Sagittarius/ Taurus/Capricorn/ Aquarius/Gemini/ Cancer/Scorpio = Sunt Balanță / Berbec/Leu/Săgetător/
Taur/Capricorn/
Vărsător/Gemeni
/Rac/Scorpion

Gramatica Lectiei

Dialogul Lectiei







Mai nouă Mai veche